2011年9月16日星期五

今日吃知己同搞Facebook TnT

今日12点几起身,跟住我就开雪柜拿包装D虾面..我就拿去microwave订热吃.当我吃的时候,那张纸写到好靓..我就试下咯~好咗之后就找睇我的虾咯~~~诶!?点解无的叻??影到咁好吃,里面就鱼饼@@你地说係唔係好傻叻~~哈哈哈XD 旁晚5点几就吃pizza~~哇!pizza好像买返来吃的咁...吃到津津美味XD 净紧我就开我哥的电脑上FACEBOOK~~上到2粒钟就关...Facebook都唔係人搞的啦....闲懒到啊~~X.X 我哥最中意讲我开FACEBOOK可以咁多粒钟..以噶叻,时间变噻xD 上一下就落线~~呵呵xD

沒有留言: