2011年9月15日星期四

放假去剪头发同去ketam^^

在我放假时候,我就去剪马头...当我剪马头时锅个理发佬就吓到~~~问我:''你唔噻读书啊...我就说给他听咯..放1个礼拜的假嘛...想玩玩jek~跟住他同我剪咯....剪噻咗返屋企叻..夜晚我老豆返到来~~就问我剪呢粒头好睇咩??我哥同老豆讲:无啦,放假玩玩咯...开学我承担剃光头~~

第2日,我同我屋企人返家乡^^当我返的时候..全部的眼神唔一样...xD 好奇怪的问候噢~~~"你无
读书咩''-.-;哇老,我剪裹粒头真係会吓死人咩???哈哈哈哈xD


第3日,我地带住开心的心情去ketam吃虾/蟹><''当我老豆返来好多海鲜吃...但係我哥日日叫清蒸虾,耐尿虾xD 我真係吃到怕咯~我只好吃蟹^^当我地就蟹叻...给我地咁细只-.-;气死人啊!!bek cek!!唔係一日叻...3/4日都係吃海鲜=p 你地估下係唔係啦,如果係你地会点样想?? 同屋企人出海吃嘢真係唔一样...感觉好开心~~哇咔咔xD 好啦,本人在呢抖停笔噢=)

沒有留言: