2012年4月4日星期三

今日,我朋友冇來之我媽媽煮的好料xD

今日,我有一個肥仔的朋友,他冇來@@ 我想知道點解不要來學校? 係唔係今日清明節好bantang~~所以不要來== 日日問我朋友"點解你不要來陪我?"佢最中意話多多藍也給我知啦~哈哈~今日不要來d原因佢答唔出我的問題!fuck you啦~~問你點解冇來噻唔噻要講多多懶嘢噢~~o lan嘎== 呢d朋友不要交好過啦~~呢d叫朋友0.0咩? 傻害到死!! 跟住我返咗屋企的時候,涼沖好咗~~呵呵,真好笑== 我一開電飯煲就睇到好多螞蟻== lolzz..how to eat ooh...many ant! shit u! 我就打給我媽咪,話給佢知咯~~佢話系咩?我唔知哦@@ 氣都死啊== 邊都有人咁樣放噢== 做咩嗨事不要用腦想想下== haiz,我都唔知過條友會不會來叻@@ 如果再唔來話,我通知我級任老師@@ 叫佢five點buang做佢=p 腦仔都唔知想d乜嘢== 同你講話你就同我講game或者戲== bitch u!我交朋友係jason哥,mad哥,keat哥,kogilan,vishnu abang<--(印度大哥)xD,怡寶佬,elvis哥,輪哥,chun哥,俊哥,森哥,mah哥,揚哥,蚊子,樂哥,stone哥,seng哥,毛毛同埋我Daniel哥呢班人xD 如果話ponteng class的話,係咁樣大班出去買水/kantin啊xD HAHAHAHA.... 你地話啦,系唔系好大班?xD 哈哈哈=p

沒有留言: