2012年4月30日星期一

今日我地P.Moral節的時候抄好多d嘢==

今日,我在學校上到2節華語課之後就返都10.00am~哈哈!老師叫我地起身咗嘢我地都冇理佢xD 跟住下課的時候,我地全部抓9 jason~跟住脫服=p 呵呵,真系想唔到咯~我地上國語節好懶閑@@今日唔係offday咩?點解要做bina-ayat== 果條老師叫我地sayang之外嘛...我就寫佢紫樺~xD 跟住我肥仔朋友khim yau一直笑== 我就話,好笑咩?o lan到死@@ 啊係咯,到moral節的時候老師一進我們班殺氣好重..唔知系唔系股票跌或者月經亂咗...一進班我地幾懶scare叻~~跟住她就寫白板邊個有邊個冇~~我話5,6,7同埋8冇@@ 哇老喂!多到凌海咁樣!我就問老師可以唔可以print..你想,佢話埤我知~~唔可以print!!一定要用手抄!!哇懶叻...你當我係咩??聽到你語氣我唔懶爽咯!!!pekcek!你以為我想做你功課啊!!!收皮啦!!我埤下你面啦!!當我焊咀=.= 點解做老師一定要做功課叻?如果冇做就埤佢屌67咯@@ khimyau話埤我知,佢係唔係大姨媽來了~我想...一定係啦!!!哈哈哈== 那些年,我們在班睡覺的日子xD 仲未出啊?xD HAHAHA!!! 好啦...本人寫到著=p 我要返咯~~12點咗!!!!

沒有留言: