2012年7月20日星期五

今日我食自己!!!!幾陰功噢!!!釙你的街冇打包晚餐俾我 :@

今日,我仲以為我哥帶我出去一起食晚餐...釙你的街!他可以為咗他女朋友食不要同我食喔!!!! 哇,佢叫我知己煮面吃,幾陰功噢...!!裹邊好緊要塞車...我就說5緊要咯~意思係話我好咗頂啦!!係埋啊? 有一次佢好現實!帶自己女朋友邊抖食都得...如果係我叻,睬我都傻=.=; 我現在冇lessen冇車jek...到時候你約我食嘢?你就想! 咁的阿哥都有=.=; 帶我出去同佢女朋友一起食好paiseh? 我話俾你知啦!!! 你話你見顧客好像全部都係大話!!!同女朋友出去就出去啦....犀唔犀瞞著我哦=.=; 我立刻話俾你知!我唔係外人..我係你親生細佬! 難道呢d嘢你搞唔清楚?


跟住,我煮面的時候....突然我老豆打來同我講食飽未? 我話食緊...佢就話我出面打包...我係騙佢jek! 咁好的細佬你邊都搵噢!!! 好心你用下你d腦啦!! 其實我真係唔明...我覺得我哥女朋友好像細佬妹咁樣...她好斯文好保守=.=; 唉,不能怪...我哥樣靚仔係靚仔..但係有少少書呆子...同佢女朋友一樣@>@ 應該叫讀書讀到傻....如果我講到好直接就對捂住...


落住,如果我爸知道我哥冇打包俾我會點樣叻? 凶凶的罵佢?或者係咩啊? 自己都唔清楚~~~~唉,唔知點解....我哥女朋友昨晚同我地一起食嘢....我可以感覺佢講話好像小妹妹....咁呢d算冇參人地?? 可以咁講冇叻? 啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊~~~~~有女朋友在好不自然=.=; 如果結婚咁唔係死到好慘? 但係我唔敢證明佢地可以長久冇...上次聽我哥講佢女朋友屋企人好像好鍾意呢有錢的男仔....如果我地冇錢又點樣? 都不會死人!! 係啊,也許你地講的對...我地係冇咩錢....點解要同我哥一起? 呢世界真係好現實!!! 你以為有錢可以買感情?全部係焊炬...有錢人唔代表佢好愛你...佢騙你地感情jek....做人學聰明點啦!!! 不要日日做白癡咁樣!! 像我朋友adam ng=.=; 我真係頂唔順佢@>@拿佢都冇辦法=.=;  !@#$%&*() #$%^&*()_

沒有留言: