2011年10月15日星期六

唉,时间过到好快的咯...只剩下最后7日就考噻..明年就SPM~xD 可怜啊!?

原来我地读书真系好懒快!想唔到FORM4的日子要解散了...真系舍不得学校同老师~~~唉,明年考噻就真正同我的学校say bye bye了 TnT..都唔知我毕业知道之后要不要约几个老师出来饮茶=p 如果老师得的话...要不要去OT<--(overtime)哪里饮酒叻?!xD 呵呵..现在我们就把老师当成朋友关系~~唉,现在还未毕业快点同好兄弟好姐妹好好的相处=p....如果係说等毕业后啊?!各走各的咯@@早一日找佢地饮茶/酒都好啊~~~有点朋友就采我地都傻咯...当我地系透明人xD 哈哈哈 我最后讲几句...我不会忘记你地嘎~~~4USAHA的兄弟姐妹~~~!!!

沒有留言: