2012年5月25日星期五

今日拜五教师节...我冇去学校已经有2日!!

今日係教师节,我冇去学校已经有2日..昨日我已经返乡..我骗我朋友话我哥返迟...他好懒烦,觉得好像gay佬咁!有时候就打电话俾我好像我係女仔咁样....朋友,你噻唔噻需要咁樣做噢?有時候我真係想唔通你做乜鬼== 有時候就覺得你好搞笑啦...你呢d肥仔~~哈哈!當我心情唔好我冇同你講,我睇你d樣就會笑返=p

今早11點幾,我開facebook,跟住有人comment話呢d嘢不要放在心上..誒,睇到果條comment之後原來大家都係基督徒叻..真係感謝她可以體諒我!我唔係日日講粗口的人...係邊個得罪我我才會罵!咁簡單的道理唔噻話俾你地聽掛? 人地有心要同你做個朋友你點對我?好心冇好報== 氣死人..!!唉,昨晚d嘢忘咗佢!我也不想過唔開心的生活..

嗯咯,我唔知大家的屋企有沒有出奇怪的聲音叻?最近我屋企好像好骯髒d嘢住我屋企叻...呢d嘢係真缺唔係假~有一日,當我一個人在屋企的時候..我關門,突然有人敲門叻..我..我...我開門之後都冇人..信唔信由你自己啦...我想大家住的屋企全部都有骯髒嘢!我話骯髒嘢唔係冇打掃...我話骯髒嘢係陰間d嘢!請你地搞清楚佢...我頭腦唔係缺少一點嘢...如果你地唔信我咁樣講...請你地倒頭睇地下...2-5點最邙的時候..尤其係7月幾~~我阿姨唔信可以用我的手法...但如果出做事你地後果自負!!!

上唄我地去portdickson時候...真係好邪!夜晚邊都有咁大風噢?我地住高樓係10樓4號!哇老eh,真係有咁邪咩?跟住我地就食嘢...無啦啦電視開唔到== 真係嚇死人!如果你地在世界上冇鬼可以去youtube打genting ghost!俾你地真識真識下!!!我講到有錯冇? 你地睇唔到就會話你有病之類的== 我真係想唔明呢d嘢可以拿來搞的咩? 神經病!==

沒有留言: