2012年5月28日星期一

如果駕車去學校或者雲頂一定有人坐我的順風車!!

如果我駕我車去學校裹條肥嗨一定要坐我車....我真係受不了>/< 昨日,我用我哥手提電腦睇戲...跟住他sms給我!話:wat r u doing...我就同他講我睇戲....哇老喂~睇到佢好像當我係女仔>< call來都唔知做咩@@ 信息講唔得咩?一定要打來同我聊天?hello!我係男仔~我唔係女仔叻== 點解有咁多人一定要搵我??我班咁多人你唔睇你同他地信息..!!昨日我已經好pek cek..你偏偏要打來!你知我好唔鍾意你同我講廢話啦!你知點解我地呢班冇一個人采你嗎?因為...因為你講話好像細佬仔!!!點講叻?你買咗MP3噻唔噻同我地講噢!哇老....如果你係細佬仔我可以原諒咯!!!你今年幾歲噢?16歲過埋今年生日你17歲啊!!!蒙丙! 講話有事不要咁幼稚!!!ok冇? 咁大個人好像有問題!睇假面騎士== 呢d嘢係2,3年級睇的啦!你form5咯~~~細想唔成熟==

跟住我媽子同我講,有車不要載人地放學~~~我想裹條嗨人冇機會坐我車~~~希望不要我載你返....其實話,真係好唔順路嘛...你偏講好近好近!!!近你死人頭啦~~~同我講中央花園鍋邊== 我可以同你講:第1)我住你屋企唔係好近!!!你係四外附近!第2)我唔係住你屋企樓下!!!!對捂住...如果偉豪拜一冇駕車來..咁你自己想辦法點返啦!我肯定唔載你!!!你想千別想!!我唔係自私...呢d嘢證明話唔順路!對捂住..上唄裹陣,我叫你下次要不要落cheras你同我講咩?cheras你唔識去啊?== 你係唔係kl人哦?哇偏啊,還要叫我開double singel燈@@ 跟住要駕慢?呸!慢慢等啦!駕咁慢做咩哦== 冇腦!

我媽子一直勸我不要上雲頂...我想下次帶我屋企人上雲頂吹風飲starbuck coffee跟住下來!xDD 俾佢睇我駕車技術~~哈哈哈!!但係我會駕慢....我都唔敢快>.< 雲頂咁多個彎...想到好像秋名山== 哈哈哈哈== 好像係咁樣!!下次就可以同我朋友一起去cheras行每逢星期三pasar malam咯~~~跟住睇我表哥賣嘢~~呵呵...xDD 都唔知他仲要做冇>< 係咯,我的廣東話真係進步???呵呵,我媽子同我講你廣東話進步咗...我話係咩?xDD 她就話好像廣東人~~xDD 多謝啦!!!哈哈哈!

沒有留言: